Campanya-Taller d’Introducció al Doblatge “Vols doblar una pel.lícula?”
* Pot inscriure’t al taller punxant en el cartell. Els diners i el quilo d’aliments es recollirà el mateix dia del taller. (Abans de començar-ho).
Francesc Fenollosa és actor, doblador, director de doblatge, ajustador, fundador i president de l’Agència d´Informació, Formació i Foment de l´Adiovisual (AIFFA), director dels Premis Tirant a la Indústria Audiovisual Valenciana. Ha dirigit doblatge de pel.lícules com “Els pardals,”“Psicosis” o “Marnie” de Hitchcock, i és la veu del Geni Tortuga en la mítica serie “Bola de Drac” a Canal 9.
Amb el taller practicarem amb el doblatge audiovisual, on els participitants ficaran la seua pròpia veu a personatges d’una pel.lícula, d’un documental i sèries de dibuixos animats, tot baix la dirección i supervisió de Fenollosa.
Passa una tarda d’estiu diferent, gaudint d’una activitat que no et deixarà indiferent