-
Clara Andrés el divendres 26 a Alacant
Publicado el 17/02/10 Comentar
El proper divendres 26 de febrer la música en valencià sonarà amb força a Alacant. Aquest dia Acció Cultural del País Valencià (ACPV) ens portarà a Clara Andrés, cantautora nascuda a Oliva. Serà a les 20:00 h. al Club Información (Avgda. Doctor Rico 17) i entrada serà lliure. No t’ho pots perdre!!.Nascuda a Oliva (València) al 1977, Clara Andrés inicia els estudis musicals a l’Agrupació Artística Musical d’Oliva, entrant a formar part de la Coral i de la banda de musica, amb l’instrument de l’oboe, uns anys despres. Al mateix temps inicia d’una manera autodidacta l’aprenentatge de la guitarra, que la durà a fer els seus primers esbossos de cancons.
No és fins al 2000 quan comença a fer-se sentir publicament com a cantautora en diferents esdeveniments, sobretot a la ciutat de València: Jam’sautors a “Matisse”, dia de la dona a “Ca Revolta”, Universitat d’estiu de l’Horta a Campanar, concert a l’Ateneu de Russafa, etc.
Grava de manera amateur part d’aquestes cançons en vàries maquetes. Però trobem la seua carta de presentació a la maqueta “Inici” , autoeditat i enregistrat a la Fournier (La Garriga) al 2005.
“Inici” ha dut a Clara Andrés a participar a l’Off Mercat del Mercat de Musica Viva de Vic 2005, a la sala “Espai” de Barcelona per al programa “DeProp” de TV3, a ser finalista del premi Sona 9 i a formar part amb la cançó “Hui fa vent” de la banda sonora de l’última pel·lícula del Marc Recha. “Dies i dies” és el seu primer disc, autoeditat i enregistrat a la Fournier (La Garriga) a la tardor del 2007, on es recullen part de les cançons de la maqueta i altres de noves.

¿Y tú que opinas?







Últimos Comentarios